شرکت دانش بنیان پیشرو افرند صنعت آرمه

  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی خرم دشت
  • 09121341092
  • 76214260 (021)

معرفی انواع سقف کاذب

معرفی انواع سقف کاذب

معرفی انواع سقف کاذب

انواع سقف کاذب

سقف کاذب سازه ای سبک بوده که به سقف اصلی و یا دیوارهای جانبی متصل شده و علاوه بر ایجاد کاهش ضریب انتقال حرارت در سقف جهت انتقال لوله های تاسیساتی فضایی مناسب ایجاد میکند.

سقف کاذب
سقف کاذب

1- رابیتس و اندود

در اینگونه سقف کاذب از اندود ماسه سیمان و یا گچ استفاده میشود که در صورت استفاده از ملات ماسه سیمان بهتر است از رابیتس از نوع فولاد سیاه استفاده شود.همچنین در صورت استفاده از اندود گچ بهتر است از رابیتس گالوانیزه استفاده شود

2- آکوستیک

آکوستیک نوعی ایزولاسیون صوتی است ، که با مصالح مختلف نظیر پارچه چین دار ، پلاک های گچی ، پلاک های چوبی یا ورقه های مقوایی فشرده سفید رنگ و سوراخ دار ساخته شده و در مکان هایی مانند سالنهای سخنرانی ، سینما و … که باید از انعکاس صوت جلوگیری شود استفاده می شود.

3-سقف کاذب آلومینیومی

پوشش این نوع سقف کاذب از جنس آلومینیوم است و پشت آنرا معمولا با پشم شیشه پر می کنند . در این نوع سقف کاذب ، تسمه های اتصال از جنس فولاد گالوانیزه می باشد .

4-سقف کاذب چوبی

در این نوع سقف ، قبل از اجرای لمبه کوبی ، دور سقف باید با چهارتراش چوبی مناسب کلاف کشی و تراز شود . قطعات باربر اصلی این نوع سقف از پروفیل فولادی یا چهار تراش چوبی و شبکه فرعی آن چوبی است . لمبه های چوبی از جنس چوب نراد خارجی (روسی یا مشابه آن) هستند .

5- با قطعات پیش ساخته گچی

شبکه اصلی در این نوع سقف عموماً از جنس آلومینیوم است که قطعات گچی درداخل آن قرار می گیرند . قطعات گچی را می توان روی شبکه چوبی نیز پیچ و یا میخ کرد.

6- ترکیبی

اجراء چند نوع سقف کاذب درکنار هم و در قالب یک طرح هندسی منظم یا نامنظم همراه با شکست و اختلاف سطح را سقف کاذب ترکیبی گویند

7- دکوراتیو(اسپیس فریم)

فرم و طرح این سقف هرمی شکل است که مقطع چهار گوش آن به طرف بالا و نوک هرم به طرف پایین است .
کل سطح را همین هرمها در کنار همدیگر پوشش می دهند و در ضمن این قابلیت را دارا هستند که در چند طبقه روی هم کار شوند ، ضلع این هرم لوله آلومینیومی است که دو سر آن طوری ساخته می شود که بتوان روی هم پیچ شوند .

8-دامپا

سقف کاذب دامپا از انواع سقف کاذب نواری از جنس آلومینیوم با رنگ کوره ای میباشد. در این سقف امکان دسترسی به فضای بالای سقف کاذب و نصب دریچه دسترسی ٬ انواع روشنایی های توکار ( و روکار که توصیه نمیشوند) میباشد.

9-لوکسالون

سقف های کاذب لوکسالون در رده سقف های کاذب نواری می باشد از سطوح با شیار های موازی که از پانل های لوکسالون با عرض ۸۴ میلی متر تشکیل شده است . این سقف در شکل ظاهری تشابه زیادی به دامپا دارد و فرق آن در این است که در فواصل میان باندها از مغزی استفاده می شود که این مغزی ها به دلیل تنوع رنگ زیبای خاصی به سقف می دهد . این مغزی ها در دو نوع مخفی و نمایان تقسیم می گردد.

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات


https://afrandsanatco.ir/wp-content/uploads/2020/10/0_.png

ارتباط با ما


https://afrandsanatco.ir/wp-content/uploads/2020/10/0_.png

شماره تماس

021-76214260
021-76214270
021-76214280

آدرس کارخانه

جاده آبعلی، ۵ کیلومتر از بعد از پلیس راه جاجرود منطقه صنعتی سیاه سنگ، خیابان دانش چهارم، پلاک۸۳