شرکت دانش بنیان پیشرو افرند صنعت آرمه

  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی خرم دشت
  • 09121341092
  • 76214260 (021)

سالانه به چند واحد مسکونی نیاز داریم؟

سالانه به چند واحد مسکونی نیاز داریم؟

سالانه به چند واحد مسکونی نیاز داریم؟

واحد مسکونی

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران گفت: در بهترین شرایط  هر ساله حدود 400هزار واحد مسکونی ساخته می شود این در حالی است که در کشور به حدود یک میلیون واحد نیاز می باشد
حسن محتشم افزود: یکی از مهمترین نگرانیها در بخش مسکن انباشت نیاز به واحدهای جدید و در نتیجه افزایش غیر قابل کنترل قیمت واحد مسکونی می باشد.

از آنجا که یکی از الزامات بخش مسکن افزایش عمر مفید سازه ها است وی گفت: انبوه سازان مسکن با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی راه اندازی سامانه پایش کیفیت ابنیه را به عنوان کاری مشترک در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به مزیت های صدور شناسنامه فنی برای ساختمان ها، گفت: انبوه سازان مسکن آمادگی دارند آن را برای نخسیتن بار در کشور اجرایی کنند.

محتشم از پروژه مسکن مهر انتقاد کرد و گفت: اگر افزایش وام مسکن مهر از 300 به 400 میلیون ریال نبود، ممکن بود این پروژه به اتمام نرسد لذا ضروری است که وزارت راه و شهرسازی در این خصوص تعیین تکلیف کند تا انبوه‌سازان، زیان بیشتری نبینند، زیرا که در چند سال گذشته همواره قیمت مصالح ساختمانی رشد داشته است.

قائم مقام وزیر کشور در این کنفرانس با اشاره به اهمیت طرح تفصلی شهرها گفت: هرگونه ساخت وساز در شهرها باید مبتنی بر اصول فنی انجام شود .
محمد حسین مقیمی بر حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی ارزشمند شهرها تاکید کرد و گفت: ما باید همواره از بافت های ارزشمند تاریخی صیانت کنیم هرچند که بافت های تاریخی در شهرها در معرض هجوم هستند اما ما باید تلاش کنیم در شهرهای مختلف کشورمان این بافت ها دربهترین شرایط نگهداری شوند.

واحد مسکونی
واحد مسکونی

مبحث2800

وی با اشاره به وجود مبحث 2800 مقررات ملی ساختمان مربوط به مقاوم سازی واحدهای مسکونی در برابر زلزله ، اظهارکرد: کشته شدن 34 هزار تن در زلزله بم نشان داد که هنوز ساختمان های ما در برابر زلزله مقاوم نیستند.

منبع :ایرنا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات


https://afrandsanatco.ir/wp-content/uploads/2020/10/0_.png

ارتباط با ما


https://afrandsanatco.ir/wp-content/uploads/2020/10/0_.png

شماره تماس

021-76214260
021-76214270
021-76214280

آدرس کارخانه

جاده آبعلی، ۵ کیلومتر از بعد از پلیس راه جاجرود منطقه صنعتی سیاه سنگ، خیابان دانش چهارم، پلاک۸۳